Deze onderwerpen leveren inzichten op voor het onderzoek van Beko Groothandel. Per onderwerp wordt vermeld waarom deze relevant is voor het onderzoek.
Internationale marktanalyse: door gebruik te maken van een analyse van internationale markten wordt er inzicht verkregen op welke markten Beko Groothandel zich kan richten, het onderzoek naar deze markten worden weergegeven in het product wat opgeleverd wordt.
Distributiestrategie: een effectieve distributiestrategie zorgt ervoor dat Beko Groothandel haar producten op een juiste manier en op tijd bij de klanten kan krijgen. Hiermee verkrijg je transparantie richting de klanten waarbij de tevredenheid zal toenemen en kan het ook helpt om nieuwe markten te benaderen/bestaande markten uit te breiden.
Exportplan: kennis van een exportplan is essentieel om succesvol zaken te doen met internationale handelspartners. Door op de hoogte te zijn van de stappen waaraan een exportplan moet voldoen kan Beko Groothandel de processen efficiënt beheren. Hiermee voorkomt de onderneming het risico op vertragingen, boetes of andere logistieke problemen. Door een het gebruik van een exportplan, kunnen er nieuwe markten benaderd worden en kan er op die manier de juiste weg ingeslagen worden omtrent groei.