Klanttevredenheidsenquête
Onder de huidige export klanten van Beko Groothandel is een enquête opgesteld om de klanttevredenheid te meten. Deze beoordeling wordt meegenomen om een inzicht te creëren wat buiten Beko Groothandel staat. Zo vallen de huidige export klanten onder de stakeholders van dit onderzoek.
In deze enquête wordt de tevredenheid gemeten op basis van een aantal indicatoren. Indien er wordt aangegeven waar het momenteel beter kan, wordt er contact gezocht met de belanghebbende van deze klant.
Resultaten van de enquête zijn door op onderstaande knop te drukken, te downloaden.
Beko Groothandel kent momenteel vijf vaste exportklanten, hiervan zijn drie respondenten.
Uit de antwoorden van de enquête komt naar voren dat er een klant is waarbij de samenwerking niet helemaal vlekkeloos verloopt. Zo geeft de klant aan dat het contact met logistiek niet optimaal is. De klant wil graag duidelijkheid scheppen over wat er nog in de backorder staat, wat er wel en wat er niet verscheept wordt en of er vervangingsproducten zijn als deze niet op voorraad zijn.
Deze informatie zal teruggekoppeld worden aan de belanghebbende van de klant en wordt verwerkt in het interview. Hiermee wordt er naar gestreefd om de huidige werkzaamheden zo goed mogelijk te kunnen laten verlopen en hiermee een goede indruk achter te laten waarbij de klant ook tevreden is.
Wensen en behoeften van interne stakeholders zijn in kaart gebracht doormiddel van interviews. Door op onderstaande knop te drukken, wordt de relevante pagina geopend.